15 November 2014

SELAMAT HARI LAHIR MAK..31/10/2014

Selamat hari lahir mak yang ke... 20++ jheheheheh .. Ni mak mentua aku .. orang kampung panggil dia Soya .. Aku rasa lah aku bersyukur sangat dapat mak mentua yang sporting dan baik. Dia ketegori mak mentua yang baik .. dia kalau rasa nak tegur dia akan tegur macam tu je.. dia bukan jenis mak mentua yg macam dalam tv tu lah yee.. kira mak mentua tiri heheheh... walaupun aku menantu hantu .. jarang sekali main masak2x dalam umah  mak, tapi mak mentua aku ok je.. bagi aku.. tak yah hepokrit sangat jadi menantu ni.. Selagi aku hormat mereka , selagi aku sayang mereka aku rasa dah ok dah.. tak perlu lah kita dpn mereka kita pijak semut tak mati tapi belakang mereka kita berkata2x.. aku kalau rasa nak makan sesuatu pun .. kalau tak reti aku mintak tolong mak mentua aku masak.. macam aku mintak tolong mak aku juga hhahahaha... baik lah makk.. semperna hari lahir mak ni zura ucapkan SELAMAT HARI LAHIR ..SEMOGA MAK MENJADI SEORANG ISTERI , IBU , MAK MENTUA, NENEK YANG AWSOM KPD KAMI SEMUA.. terima kasih kerana sudi menjadi mak mentua saya.. :) love my mother in low :)













2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam