22 Oktober 2014

TRIP KE KELANTAN

Assalamualaikum... pejam celik pejam celik dah nak hujung tahun 2014 dah. Sekejap je masa berlalu.. rasanya bln 10 ni kali ke 4 aku isi borang pertukaran.. hope kali ni lulus lahh.. aku dah tak boleh duduk sini lagi.. emosi aku memang tak stabil .. ya ALLAH permudahkan lah urusan aku.. uwaaaa....

Oklah kita tinggalkan pekara sedih tu jap .. kita cite trip aku ke kelantan. heheh .. cam biasa.. bln september tu aku booking flight ke kota bharu .. ahli2x yg terlibat ialah :

Aku ( selaku ketua melantik diri sendiri heheheh)
Ayu ( Selaku penolong ketua dan bendahari - aku juga yg lantik ) 
kak Lina ( selaku  penunjuk arah yang kadang2x ke laut heheheh e- aku juga yg lantik )
Cha ( selaku penasihat dalam merancang perjalanan - aku juga lantik ) 
Wawa ( selaku ahli baru / penunjuk arah guna wave )

Tarikh : 19/10/2014 ( 7.55am ) -- 20/10/2014 ( 9.55mlm)
Tempat : Kelantan
Tujuan : saje relex ..

BAJET SEBELUM 

Tiket flight           -      RM 78.00 ( tanpa makan/tanpa bagasi/ tanpa insuran )
Makan                -      RM47.00 ( 1 1/2 hari )
Minyak Kereta    -      RM20 ( sorang)
Sewa Kereta ( MYVI)       -      RM40 ( 1 1/2 day - sorang )
Hotel                   -      RM50 ( sorang )
Shopping             -      RM150.00 ( gila.. tak pernah aku bajet banyak  ni.. memang jimat gila heheh )
Train ERL           -      RM12.00
lain-lain                -      RM10.00
Jumlah Semua     :       RM367.00   

BAJET SEBENAR

Tiket flight           -      RM 78.00 ( tanpa makan/tanpa bagasi/ tanpa insuran )
Makan                -      RM40.50.  ( 1 1/2 hari )
Minyak Kereta    -      RM10 ( sorang)
Sewa Kereta       -      RM32.00 ( 1 1/2 day - sorang ) -
Hotel                   -      RM42.40 ( sorang )
Shopping             -      RM100.90 ( gila.. tak pernah aku bajet banyak  ni.. memang jimat gila heheh )
Train ERL           -      RM12.40 ( pergi balik)

lain-lain                -      RM1 ( tiket rumah kraf )
Jumlah Semua     :       RM317.20    ( so aku ada baki rm49.80-- hebat2x.. heheheheh ) 

p/s - nanti aku sambung trip ke kelantan 2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan