23 September 2014

PERTUKARAN e-TUKAR

Hari ni mood aku nak menulis... sebenarnya banyak benda aku nak kongsi dan bercerita tapi malas melanda diri aku .. so aku biarkan je blog ni berabuk hehehe .. oklah semalam aku buat semakan atau dlm bahasa org puteh cheak pertukaran aku dalam e-tukar .. dap dup dap dup jantung aku tau tak.. dari jam 12mlm aku online nak buat semakan .. tapi tak boleh .. lepas kul 8 aku cheak sekali lagi ..pun tak boleh.. lepas tu cheak lagi dalam kul 11am.. pun tak boleh.. tup tup dapat tahu yang permohonan pertukaran leh cheak dalam kul 5.30pm.. apa lagi tak senang duduk lah aku.. bila aku cheak 5.30pm .. keputusan yang keluar' PERMOHONAN ANDA TIDAK DILULUSKAN' uwaaaaaaaaaa sedih, frust , kecewa .. dan macam2x lagi lah .. ialah aku memang nak keluar dah dari siini.. SEBAB? sebab aku dah rasa sakit, letih duduk sini... bukan tempat aku tak best cuma jiwa aku dh tak ada dekat sini.. aku dh tak boleh kerja dengan orang yg tak boleh keje ngan aku.. dari keadaan makin parah baik aku blah.. blah terus dari pandangan mereka.. supaya tidak berlaku dimana orang perasaan hebat bertembung dengan orang bodoh sombong hehhehehe ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan