27 September 2014

MAK TAK SIHAT

Pejam celik...pejam celik ... mak.  aku dh 61thn... sekejap je masa berlalu... dah nampak uzur mak aku.hari ni balik mantin teman dia... dia heboh sakit lutut...hari tu dh bwk pi kpj..doktor bg ubat sakit sendi kot...lepas tu dia dok heBoh sakit nak buang air kecik n sakit pinggang... sebenarnya itu proses dimana mak aku kena lawan ubat itu dgn minum air yg banyak.... biasalah org tua.. banyak kerenahnya...sebenarnya mak aku ni manja... dia nak perhatian lebih ..mcm proses org tua yg lain...mereka lebih perlukan perhatian anak anak dr duit anak anak.. emm bila aku picit kepala dia ..hati aku tersentuh dan terfikir... bagaimana kalau aku kehilangan org yg paling aku syg di dunia ni..... emmmm tak boleh aku bygkan dan tk nak bygkan.... ( tapi kalau awk yg pergi dulu ... akak nak mak tahu... akak sayang mak n... maafkan awk kalau selama awk jadi anak mak...awk pernah buat mak terasa hati, menitiskan air mata dan halalkan susu yg mak beri kpd awk..... awk syg mak ketat ketat... )





Tiada ulasan:

Catat Ulasan