23 Februari 2014

SAYA DAPAT MOTO....

alhamdulillah.... rezeki aku hari ni.... aku pi hari keluarga putrajaya. Walaupun lambat aku pi juga sebab dah janji ngan aqill pinya hal... kalau tak memang malas dah... ajak en.suami dia tak nak pi....so aku gagahkn diri juga bwk aqill... dgn hati yg tenang dan iklas.. aqill tak dpt join game kanak kanak sebab dah full katanya... so aqil join mewarna je.. rezeki aku ialah aku dapat moto hasil cabutan bertuah....exsited siot.. tekejut aku nombor aku naik.... sekali lagi...alhamdulillah.......
Mak ayah yg memberi semangat pada anak2x.... aku tengok mak2x yg lebih dr anak hehehehe


aqil warna dgn kusyuk...sampai baring2x..org semua duduk..tak pe lah janji dia selesa hehehe

Cam biasa ....kalau ada katun ni..aku akan pastikan aqill ambil gambar ngan mereka.. supaya dia tak nagis :p

Ni lah nombor bertuah aku 5911

Kami menang moto.....
Aqil pilih warna ni... calour pebret dia.. aku ikutkan je...  ikutkan aku nak warna biru ..tapi bujang aku dok jerit nak warna merah...aku ambil je lah...cantik juga warna merah ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan