05 Oktober 2013

MOOD SEDIHHH... RINDUKAN MY MUM..

Jangan disalah gunakan kuasa yang diberi.. tolonglah jgn dipisahkan dua hati hanya kerana ego kamu....Separuh hati ku milik mu dan separuh hati aku lagi milik dia... sesibuk mana pun aku dalam dunia ku .. tidak pernah sedetik pun hati ku ni melupakannya.. kerana dia adalah sebahagian besar  nyawa ku... tolong jgn gunakan alasan kesibukan aku punca ini semua.. aku sayang kan dia dunia dan akhirat..dia lah hidup ku.. tolong jgn sakiti hati kami.. mungkin kamu tak sedari dalam diam kamu cuba memisahkan kami ... walaupun jauh disudut hati ku merana..menagis..meronta setiap kali kamu berbicara...akhirnya aku tahu.. aku TERPAKSA akur setiap kata katamu ..kerana  syurga di bawah tapak kaki mu...   :( 


** akak rindukan mak **

Tiada ulasan:

Catat Ulasan