21 September 2013

ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG

Post yang dah lama nak post.. tapi tak terpost.. ukh .. Saje nak kongsi ngan korang cerita Anugerah Perkhidmatan Cemerlang pada tahun ni. Alhamdulillah .. rezeki aku tahun 2012. Setelah 10 tahun aku berkhidmat akhirnya perkhidmatan aku diitirafkan oleh majikan aku kt sini :p ..  Sebenarnya aku tak lah exsited sangat pasal APC ni sebab aku tak sangka langsung aku dapat, Sebab masa beri markah LPTN tu .. markah aku tak lah tinggi mana.. tapi rezeki berpihak pada aku.. Alhamdulillah. Penerima penerima APC akan menerima Sijil dan RM1000.00. Tapi aku tak dapat duit cash tau.. diorg bagi dalam bentuk sijil BSN premium. Ok lah tu kan.. kalau cash hari tu juga habis kot hehehehehe. Kepada kawan-kawan aku.. insyaallah kalau ada rezeki lebih aku belanja korang yee... tapi dalam masa terdekat ni kalau aku belanja pun bukan duit APC tu.. sebab aku tak ada rasa na cash kan sijil BSN tu hehehhe.. anggap lah aku belanja tu nanti atas sokongan korang kat aku :p ..

P/S : TQVM kepada mereka yang pernah MENOLONG aku buat keje ..kira Backup aku lah.. kepada adik-adik PSH yg pernah tolong kak zura Buat OUM tu terima kasih sangat... jasa korang tetap kak zura kenang.... tq tq tq.. :)

p/s : apasal tak lehh masukkan gambar ni eeeeeeeeeeeeee












 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan