29 Januari 2013

WAHAI KISAH SILAM

"Tiada sesiapa pun insan di dunia ni tak ada kisah silam .. biar pun pahit dari hempedu ...kena telan juga..tapi itu bukan alasan untuk dia tidak boleh mengecapi KEBAHAGIAN.... " @ cekodok gebu ....

Kisah silam.. memang pahit.. aku tak sangka aku jumpa kisah silam aku .. aku ingat kan yg aku ni kuat untuk melupakan kisah silam tapi aku silap.. aku masih belum kuat dan betul2x kuat untuk menghadapi nya.. lebih2x lagi bila aku melihat kisah silam aku ni macam tak ada apa yg berlaku. Aku rasa aku tak pernah coretkan kisah silam aku ni pada sesiapa pun.. untuk apa aku coretkan.. untuk apa aku ceritakan jika ia hanya menambah rasa hina , sakit , marah dan benci dalam diri ini. Mungkin kisah silam ni tak rasa apa yg aku rasa sebab dia ada lah pengarah dan aku hanya pelakon. Kesan nya pada aku .. bukan pada dia.. Dan aku harap kisah silam aku ni terus tersimpan dan tidak ada orang akan bertanya atau tahu pasal kisah silam aku.. kepada mereka yg pernah tahu kisah antara aku dan kisah silam ..tolong lahh simpan ..simpan lah dlm diri kamu sahaja. kerana aku malu dan tak sanggup menghadapinya lagi.. biarlah ia menjadi sejarah yg terus di lapuk dek zaman.. . pergi lah ko kisah silam .. tolong jgn singgah lagi dalam diri aku. tolong lah pergi dari kotak fikiran aku .... aku takut sendiri dengan bayang2x hitam yg aku cipta.. TOLONG LAHH .. jangan ko muncul lagi depan aku .. AKU MERAYU... Kerana AKU BENCI kan KO ...Dan SUSAH UNTUK AKU MAAFKAN KO ..................... KERANA KO TELAH MELUKAN HATI AKU DAN KO BUAT AKU MACAM SAMPAH...

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam