29 Oktober 2012

KURANG AJAR

emm kasar kan bunyi tajuk catatan aku. Tadi mak aku call kata A.S dia buat dek je ngan dia.. mak aku terasa sangat.. Punca? emm mungkin A.S mak aku tu marah kot bila aku dok mengandu ngan mak dia pasal perangai dia.. ELOOO kak long..aku tak cakap apa-apa   sangat pasal ko.. mak ko je yang mengadu macam2x kat aku ngan mak aku. Aku dan mak  lebh banyak senyum dan gelakkkk .. apa yg terjadi kat ko kebanyakan adik ko yg cerita .. SO aku tak tahu lahh apa yg mak ko mengadu kat ko.. lebih tepat mak ko terbalik kan cerita ... sampai ko sound aku.. aku tak kisah.. aku anggap mungkin silap aku  juga.. walaupun aku lehhh kira berapa patah perkataan je yg aku cerita kat mak ko.. TAPI ko dah tahap KURANG AJAR bila dengan mak aku pun ko nak tarik muka... EMM ko memang silap lahh ..ko ingat aku rugi ke kalau tak bersaudara ngan korang? aku tak rugi lahh .. KO nak cakap aku tak kenang budi? EMM rasanya korang pun tak kenang budi juga.. so fair lahh. Aku ni kenang kan mak aku tak ada saudara lain jee.. .. tu aku bersabar juga. Korang ingat korang banyakk duit ..kaya raya aku kebulur ke? Silap lahh ... AKU TAK HERAN lahhh ...... Nampaknya dengan ko mengecilkan hati mak aku maka dengan ini aku istiharkan PERANG SAUDARA ngan ko.. Sampai Hati aku sejukk ( tak tahu lahh sampai bila ) atau sampai ko mintak maaf dekat MAK AKU........

p/s : aku tahu aku tak perfec.. sekurang2x nya bila orang tegur dengar.. kita usia dah meningkat ..anak dah makin besar..semua orang nampak apa kita cakap..apa kita buat. Anggap lahh org tegur sebab dia SAYANG dan tak nak Kita terus hanyut dalam duniawi... Kalau aku salahh tegurr.. kalau aku leka Tegur kalau aku degil KETuk kan jeeee hehhehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan