17 Julai 2012

HARI NI NAMPAK SAMA

ukhh rasanye entry kali ni lebih dari luahkan perasaan gitu .. ukhh tak boleh blah kan.. Oklah .. sebenarnya aku nak bercerita pasal SOMEONE. Someone yg pernah singgah dalam kotak hati ku.. someone yang pernah membuat ex aku cemburu buta dan someone yg membuat kan hati aku tak pernah tenang ...dia nampak sama.. tinggi, suara , sikap dia  .. tapi hari ni lebih ketara dia pakai spec.. gila gaban kan.. aku tersentap kejap .. tapi buat tak tahu jelahh.. hati aku nak bertanya dia ada saudara seiras dia.. tapi tak sopan aku bertanya.. bukan nye apa.. sekadar teringat 'kawan lama' aku tu.. apa lah kabar dia kan.. maybe sekarang ni dia mesti dah banyak berubah.. entah2x dia dah gemuk macam aku hahahahhaha......mana ko menghilang dahh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan