24 Mei 2012

TRIP VIETNAM - episod 1

Assalamualaikum u all.. dah 4 hari aku sampai malaysia tapi lum tulis apa2x lagi pasal vietnam ni... hehe bukannye apa.. kekangan masa dan kemalasan menghantui diri aku ... oklah. Trip ke vietnam ni sebenarnya bersama MESCA KPM. Aku ngan my freands bersepakat nak ikut trip tu.


17.5.2012 - aku baru sampai airport  KLIA  dlm kul 7.00 pg.flight kul 9.00 ... disebab kan aku datang awal aku ngan my prend pi mkn dulu kat MD KLIA. Alas perut dulu
BF aku di KLIA - sodap rasanyaaaaa
ngan member aku .. kami bf dulu sebelum nak berangkat ke vietnam..

dah cheak in .. firstime nak pi luar negara ni -- ewaaahhh :p
antara wakil2x kaki jalan hahahah
kat atas kapal .. mkn roti bom ngan ayam kari ayam


ni rombongan aku.. semua nya RM1650 All In.. maybe korang kata mahal kan.. aku rasa kalau korang dah pernah pergi baik pergi sendiri .. rasanya kos dia murah sikit kot..

ni lahh hotel aku nginap.. hotel Ha Hien .. Memang bersih dan cantik. 3 Star

4 ulasan:

  1. wahhh bestnyeee..x ajak aku pun eh..bile la aku nak sampai ctuh plak..huhuh..

    BalasPadam
  2. ukhh ... bestt juga.. lebih best sebab shopping hahahhah

    BalasPadam
  3. wehhh..1650 tuh sorg eh???bape ari bape mlm eh???

    BalasPadam