30 Mei 2012

SURPRISE KALI KE 2 MY BESDAY 30thn

Benda yang tak disangka... tak sangka pulak en.suamiku buat surprise party utk aku. Walaupun simple tapi aku terharu sungguh. En.suami buat dekat puchong. pada mulanya dia kata nak ambil barang kat puchong n lepas tu kita pi mkn. Aku ni ngan selekehnye... ikut jelahh..Turun dari keta aku disambut dgn semburan dan bunga api ( cewaaahhh ) . Masuk je rumah terus kek sampai dpn mata. Ya Allah terharunya... akhirnya menagis juga aku tadi heheheh.. tapi sekejap je lahh.. selesai sesi potong kek dan bergambar...kami terus  makan. En.Suami belanja KFC.  TErima kasih berbanyak kepada mereka yg susah 2x je buat semua ni.. dan kepada sponser2x sekalian... terima kasihhhh.. sayang u all lahh

kek aiskrim yg sedap - tq adik zarol bulat heheh
ukhh terharunyaaaa -- 30thn ada lagi sesi potong kek
MY famly - Ibu Sayang sangat kat u all berdua -
TQ En. Suami ... 




p/s : Tq Kepada semua yang terlibat secara langsung ATAU tidak... jasa korang amat saya hargai ....sayang u all .. nak  tengok gambar.. dkt muka buku lebih banyak hehhe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan