24 Mei 2012

SIAPA AKU...

U aLL .. how are u ? alamakk termakan keju cap lembu pulak hehhe .. SAJE JE BUAT STATMENT CAM NI. Ialah ada orang tegur aku.. dia kata aku ni kepala angin ...ada masa dia faham ada masa dia tak faham.. ialah kan aku cakap aku ni moody... tapi sebaik mungkin aku cuba control emo aku  ni.. jom.. kenali siapa aku ni heheh ( ewwaahh )

aku lahir 29.5.1982

Rahsia Bulan Kelahiran – Kajian Dato’ Dr Fadzilah Kamsah

MEI
  • Keras hati & tegas.
  • Kuat semangat & bermotivasi tinggi.
  • Pemikiran yang tajam.
  • Mudah marah apabila tidak dikawal.
  • Pandai menarik hati & perhatian orang lain.
  • Perasaan yang amat mendalam.
  • Cantik dari segi mental & fizikal.
  • Tidak perlu dimotivasikan.
  • Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.
  • Mudah dipujuk.
  • Bersikap sistematik (otak kiri).
  • Suka berangan.
  • Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.
  • Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.
  • Daya khayalan yang tinggi.
  • Permikiran yang tajam.
  • Pandai berdebat.
  • Fizikal yang baik.
  • Kelemahan sistem pernafasan.
  • Suka sastera, seni & muzik serta melancong.
  • Tidak berapa suka duduk di rumah.
  • Tidak boleh duduk diam.
  • Tidak punya ramai anak. ( kalau boleh nak anak ramai .. ukhh )
  • Rajin dan bersemangat tinggi.
  • Agak boros

Lahir  29Hb
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em...bagus! Anda suka bermimpi siang.
- Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda.
 - Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan.
- Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan.
- Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda.
 - Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan.
 - Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga.
- Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

WARNA KEJEMARAN BIRU ( utk wanita ) 
Setia pada pasangan, pandai menyimpan wang, kuat kemahuan, suka
berterus-terang, jujur, cekap memberi maaf dan tegas. 


WARNA KEGEMARAN UNGU ( utk wanita )
Pemurah dan merdeka hatinya, tidak suka diperintah, berinisiatif,
bijak tetapi agak beremosi, keinginannya tidak meluap-luap



Warna Biru ( utk umum )
Jika kamu menyukai warna biru, kamu tergolong sebagai pemurung dan selalu bertindak pasif dalam banyak hal. Mendambakan ketenangan dan ketenteraman. Kamu selalu mendapat kesulitan dalam pergaulan. Begitu juga dalam bercinta kerana kamu cenderung menyembunyikan perasaan.

OK .. itu serba sedikit pasal aku.. ada yang sama ada yang tidak.. ni semua dari manusia.. so jangan lah percaya sangat.. cuma kalau ada pun ia kebetulan..  so lepas ni korang tahu lahh serba sedikit perangai aku kan.. RENUNG-RENUNGKANNN HEHEH

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan