17 Mac 2012

17.3.2012

salam... hari ni banyak sangat program. .. T.hari pi kenduri kahwin member mr.hubby aku  dekat salak tinggi. Balik dari kenduri terus ambil anak buah aku ... ajak pi main bowling.. Nasib bawak baju spayy sekali hehehe.. kalau tak ada yg main bowling pakai baju kurung :p  .... lepas main bowling dekat warta terus patah balik pi putrajaya. Sebelum tu aku nk cite lah sikit pasal bowling dkt warta bangi ni.. entah lahh aku tak gemar sangat main bowling dkt sana. Dh lah tempat dia tak ceria sangat lepas tu lein dia cam hampeh.. serius beb  .. memang hampeh.. ialah lahh aku rasa dh 2 kali aku main dkt warta  n 2 kali aku dapat lein yg sama tu.. dua 3 dari hujung.. bola dia asyik tersangkut je.. nak panggil berbudak tu bukannya senang.. nampak juga muka diorg tu cam marah agaknye... peduli apa aku.. dh tempat korang kurenggg heheheh... dhh cukup lah aku cite sampai dkt sini cite tempat bowling tu.. itu hanya pandangan aku tapi maybe pandangan org lain tempat tu best heheh :p  ... lepas main bowling aku gi putrajaya.. tengok belon panas. Tapi punya lah JEM. Aku turun je lahh jap lepaskan gian   hehehehehe.... tak lama lepas tu angah aku sakit perut terus dia nak blah.. ok .. jom layan gambar
posing babah n aqil sebelum mkn
banyak kt tempat kenduri tu heheh
posing sebelum pi kenduri
posing sebelum .....
aqil firstime kenal gelung... heheh
siap jatuh lagi  heh
me n mr.hubby .. mieowww
aqil with cousin kt warta
anak bertuahhh.. heheheh
aqil with cousin dia lpas main bowling
tengok belon panas.. pic dr
dlm keta... JEMMM .. yg belon lain malas nak ambil


Tiada ulasan:

Catat Ulasan