16 Januari 2012

TUTORIAL TINGKATKAN FOLLOWER

Salam... seperti yang aku dok cite sebelum ni yg aku nak mula menulis dengan serius Sikit... perkara pertama yg mesti aku lakukan ialah

1. Cari arah tuju
2. Cantikka blog aku cam blog yg lain
3. Banyakkan maklumat atau info kat blog aku
  ##Ada masa aku akan masukkan juga cerita aku, aqil n Mr.hubby ( kalau suka baca... la ye ..sekadar luahan sahaja hehehe )
5. Belajar membaiki blog aku supaya nampak lebih kreatif , inovatif, dan produktif hehehehh

oleh itu aku mula memperbanyakkan meneroka, mancari maklumat, belajar itu, belajar ini supaya blog aku nampak lebih menarik. Jadi kalau ada kekurangan ( opss banyak kekurangan )  berilah tunjuk ajar ye..
kalau korang yg baru nak bejinak ngan blog aku syorkan korang pi kat blog http://www.adamxis.com/ kerana dia punya tutorial simple n mudah di fahami... aku suka baca 'TUTORIAL TINGKATKAN FOLLOWER' .  Tq ye abg encem...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan