07 Januari 2012

SAMSUNG GALAXY Y

4.1.2012 .. setelah berfikir2x ( fikir lah sangat ) aku membuat keputusan membeli Handphone Samsung Galaxy Y untuk aku pakai dan mengantikan Hp aku yg telah aku sedekah kat orang hehehe... Pada mulanya aku nak cari nokia je.. senang guna funtion dia tapi mr.zul kata aku tak up to date.. setelah termakan kata-kata suami ku tersayang aku ambil hp Samsung ni ....Walaupun hp aku ni tak secanggih mana tapi aku bersyukur... boleh di gunakan...



Meh aku cheak .. apa keistimewaan SAMSUNG GALAXY Y NI

•Memiliki Prosesor 832 MHz, cukup besar untuk smartphone sekelas
•OS Android terbaru v2.3 Gingerbread yang dibekali prosesor 832 MHz memberikan performa yang cukup bagus.
•sesentuh skrin yg cukup cantik
- Handphone ni ringan sahaja.
- cuma bab kamera tu tak berapa cantik lahh.. yg lain semuanya aku puas hati setakat ni..

P/S : cuma buat masa ni aku tak pasti sama ada maxis ada masalah lane atau handphone ni ada masalah.. laen aku selalu terputus-putus lah.. Apa2x pun aku bersyukur.. azam pertama terlaksana.. ALHAMDULILLAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan