03 Januari 2012

DIVIDEN ASB


Hari ni dividen asb dah keluar ... asb bagi 8.8% termasuk bonus.. Alhamdulillah... ada juga duit tambahan awal tahun ni. Nampaknya insyaallah terlaksa azam pertama 2012 ni nak beli handphone.. Alhamdulillah... Masa aku pergi cheak kat bank tadi punyalah ramai umat .. memandangkan aku ni adalah manusia ketegori pemalas nak menunggu .. maka aku up date je lah buku tu... Sekali tengok angka nya .. ukhh sekali lagi alhamdulillah... ( heheh tak lah banyak mana pun sebab aku ni penyimpan duit tegar.. duit tu tak kekal lama dlm buku )Tapi kerana perasaan nak beli handphone tu berkobar2x maka ptg tu aku cabut lari jap ( sorry bos ) pi pejabat pos keluarkan duit heheh.. nasib menyebelahi aku sebab lepas je aku keluarkan duit .. pejabat pos tutup pengeluaran sebab DUIT DAH HABIS ... apa dahhhh .. sorry to say lah kak long kat belakang aku tu tak dapat keluarkan duit.. dengan hati berbunga riang aku keluar dr pejabat pos tu.. petang nak cari handphone ..( handphone murah je hehe ) riang ria nye hati cam Bunga api

Tiada ulasan:

Catat Ulasan