29 Disember 2011

AKU DAN HP NOKIA AKU...

ni lah Hp pertama aku.. Hp Nokia 3310... tapi tak berapa nak ingat .. lah hp ni aku dapat ke atau beli. aku rasa macam alang aku bagi.. ialah masa tu aku dah keje.. tak lama lepas aku pakai aku pass hp tu kat adik..atau HP aku ni hilang.... sory lahh hp nokia 3310 ni rasanya tak berapa nak ingat sangat kisah pahit manis aku ngan hp ni.. makcik dah tua hahhaha
ni hp aku selepas nokia 3310.. Hp ni aku sayang sangat.. sebab firs time aku beli hp guna duit aku sendiri.tapi aku beli second hand ngan alang aku. Dia jual RM400.. ukhhhh tak pe lahh dia pun baru pakai je hp tu. Aku beli hp 2100 ni masa aku keje sambilan ngan KDN.. aku ada cite ngan HP ni.. HP ni pernah hilang dulu. Masa tu ada budak PAR dari JPM hantar surat kat tempat aku..aku syak dia yg ambil sebab sebelum dia datang HP aku ada atas meja. dan kebetulan lepas dia pergi hp aku dah hilang. Pada mulanya dia tak nak mengaku tapi akhirnya dia pulangkan juga. Dan semenjak hari tu budak tu dah tak hantar surat kat opis aku. Dia suruh orang lain hantar. Terima kasih lah kat Abang2x pengawal KDN masa tu cam Abang ajak, abg karim, dan lain2x sebab susah2x je tolong call kat opis mamat tu dan suruh budak tu pulangkan. Kami ugut katakan yg kami dapat tangkap gambar dia... ukhh nak curi pun jgn lahh curi dekat pejabat besar2x. ni Pejabat KSU yang lengkap ngan CCTV... nasib lu lah bro .. ukhh ..
N70..... satu-satu nya HP aku yang paling mahal. Masa aku beli ni pun harga dia baru keluar RM1200++...baru dpat duit KWSP aku tangkap hp ni.. seperti biasalah hayat hp ni kat aku setakat 3 tahun..lepas tu Hp aku masuk Air Kopi ... sejak tu dah tak leh bukak ... ukhh
HP Nokia Clasik 2370.. aku pakai HP ni selepas je nokia N70 aku masuk air kopi....Rasanya aku beli Hp ni kat member opismate aku.. dia ada kedai HP... Aku mintak kat dia RM300.. dpat duit ot terus aku beli.masa aku beli kalau tak salah tahun 2009..tapi sedih juga sebab 23.12.2011 Hp aku hilang.So hayat HP ni kat aku cuma 2 tahun sahaja..Balik dari Resort Klumpang... aku dah tak jumpa HP aku .. Mungkin aku tertinggal, mungkin tercicir atau mungkin terbuang ... uwaaaannnnnnnnnnnn sehingga hari ni aku masih belum beli HP lagi.. sapa nak sedekah hp kat aku? angkat tangan.... Itu lah sejarah HP Nokia ku bersama aku.. rasanya ada Hp lain aku pakai tapi tk ingatlah sebab bukan Hp Nokia.. n aku dapat pun rasanya aku dok pau abang2x aku :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan