31 Oktober 2011

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN PART 3

SAMBUNG yeee..

hheheh spt yg aku cite hari tu aku nak uplod gambar kat morib.. tapi kamera aku pulak ada masalah.. jadi aku pakai camera HP je lahh .. itu pun bukan HP aku .. heheh .. layan je lahh yee..












Rumah yang aku tunjuk ni Rumah berkembar 2 bilik. Bilik pertama besar juga tapi bilik kedua kecik.. ngam2x lah masuk 2 katil single dan almari. dalam rumah tu semua peralatan dh cukup. bilik air pun ada dua dalam rumah .. kira setiap bilik ada toilet lah. Emm ada astro juga heheheh. Ret rumah aku sewa RM50 satu malam n banglo RM 60 satu malam..

Aku cadangkan kalau nak dtg lebih dari 2 famly baik sewa banglo sebab memang berbaloi lah.. umah dia besar sangat..tapi kalau setakat 2 famly baik sewa rumah berkembar ..kalau sewa banglo heheh takut lahh... Dkt luar umah ada tempat BBQ dan juga taman permainan untuk kanak2x. kiranya budak2x tak boring lah... swiming pool? tok sah harap .. memang tak ada untuk rumah persekutuan hehehe.... Apa2x pun bagi aku rumah Peranginan Morib ni memang best...berbaloi. n relex... Nanti kalau aku dapat gambar yg lagi best aku uplod lahh tapi tak janji heheh... SELAMAT BERCUTI ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan