28 Oktober 2011

RUMAH PERANGINAN PERSEKUTUAN MORIB 1

Part 1 Salam ... ukhh dugaan sungguh aku nak pi morib ni. ialah sebelum aku bercerita perkara yg best aku nak cerita yg sedih dulu... Hari ni aku dh tempah la nak pi morib .. aku pi dari 28.10.2011 - 30.10.2011 .....aku mohon rumah peranginan persekutuan morib.. kalau nak diikutkan aku pernah mohon rumah peranginan ... tapi kat langkawi lahh... kira okk juga..hari pertama ni... aku gerak dari rumah mak aku jam 4.00 ptg .. patah balik putrajaya sebab mr.zul tertinggal walet.. tengah isi minyak dkt shell tiba2x keta aku breakdown .. tak boleh start. ukhh baru je hari tu keta aku breakdown sebab tak ada bateri ... hari ni breakdown lagi.. tak tahu lahh apa masalahnye ..ukhh... ingatkan dh tak jadi pi morib.. tiba2x mr.zul kata dia pinjam keta mak puchong.. ukhh bersinar kembali harapan aku nak pi sana... nanti kan episod seterusnyaaaa heheheh... kalau korang nak pi sewa rumah peranginan ni pi je kat http://peranginan.bph.gov.my ..... khas tuk kakitangan kerajaan yeee... hheeh ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan