08 Mei 2011

SELAMAT HARI IBU

SALAm... hari ni hari IBU... tapi aku sambut sorang2x dkt umah.. tiba2 sebak pulak hati ini..teringat dkt mak aku.. ialah nak keluar pi jumpa tak boleh, aku tak ada transport. So duduk umah ngan aqil je hari ni..memang bosan. Dari pagi aku duk makan , tengok tv, main tenet, mkn,tengok tv,main tenet.. sampailah sekarang jam menunjukkan pukul 5.00 ptg. Nak baca buku mengantuk pulak...bila tutup buku hilang ngantuk hehehhe. ialah aku ada exam 10.5.2011 ni.. tak tahu lah macam mana nak jawab. Buku pun tak habis selongkar lagi.. cuakkk juga. cam nak ambil SPM pulak ..sebut pasal SPM.. aku rasa lah mcm nak ambil Paper BM balik. ialah kerana paper BM aku tak berapa best la maka result aku teruk.. opss tu tak bermakna aku kantoi bm.. aku dpt kredit tapi kredit cukup2x mkn lah hehhehe.... ok ... ohh Mr hubby? cam biasalah semenjak dia sibuk ngan BIZ dia ni..masa dia agak terhad. So sebagai isteri aku kena banyak bersabar n bersabar. Ialah kalau dia dh berjaya nanti sape juga yg senang ... bukan ke aku ..INSYAALLAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan