27 Januari 2011

LANGKAH PERTAMA

Pada 24/1/2011 akhirnya aku nekad isi borang tukar. Setelah aku bertanya kat hubby aku n dia pun bagi pandangan, aku terus isi borang tukar dan jumpa my bos Pn.K ... pada mulanya dia memang keberatan nak lepas kan aku krn kerja aku masih banyak n semakin bertambah banyak.. Akhirnya hari ini dia jumpa aku n serahkan borang permohonan aku .. dia kata kalau di ikutkan hati memang dia tak bagi aku pi tapi dia terpaksa lepaskan juga.. sedih juga aku rasa... walau bagaimana pun aku tetap dgn keputusan aku... aku tak akan pandang belakang. Aku nak jumpa big bos pulak.. lulus atau tidak kena tunggguuuuuuuu....

aku mintak tukar unit

1. bhg kaunseling
2. bhg sukan
3. bhg ko-kurikulum.....

kenapa aku tukar ? jgn di tanya krn aku ada jawapan tersendiri yang pasti hanya aku , n aku sahaja yang tahu..................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan