02 November 2010

JLN-JLN LANGKAWI PART 2

26/10/2010

Pagi jam 10.30 mlm kami mulakan perjalanan pertama di cable car.. ialah kalau petang takut lak hujan. Bagi org dewasa RM15.00 dan budak2 atas 2 thn RM5.00 . Aku masuk sana kena RM30 je.. aqil dia tak kira.. ok lah tu.. sebenarnya cable car ni aku dah naik banyak kali, so tak la gayat sangat. kali pertama aku pi tahun 2003, masa tu cable car n lankawi baru nak membangun. n di langkawi la Bermula episod aku ngan Hubby aku ZULKEFLY. Masa tu famly day KDN. kira-kira di situ lah tempat pertama kami bermain ngan perasaan. ialah di situ perasaan suka,cemburu, sayang ,rindu n akhirnya cinta tersemat... kalau nak ingat kan balik memang kelakar. Aku ni minah selamber.. n masa tu pun baru putus cinta so ingatkan saje suka2 tapi tak sangka akhirnya dia la jodoh aku ..INSYAALLAH..ops... terlajak pulak. Sampai puncak gunung mat cincang aku dah tak larat nak jalan.. expidisi diteruskan oleh hubby aku ngan famly ana. kesian aku tengok.. balik dari jln kaki kat kaki gunung mat cincang tu.. diorg semua tak cukup nafas.. kembang2 hidung semua hahhahaha.. aqil? dia tak kisah la sebab balik hubby aku dokong heheh... selesai je di cable car kami pi makan. perut lapar. selesai makan kami teruskan perjalanan. Lepas tu kami pergi makam mahsuri. Masuk bagi org dewasa RM5.00. cam biasalah aku sempat semadikan gambar aku kat makam mahsuri tu. lepas aku pi beras terbakar.. heheh apa lagi shopiing lee... kali ni aku tak beli pun kain batik... ialah tahun 2009 aku beli kain batik dkt 18 helai... sampai sekarang masih ada yg tak jahit lagi hehhehhe.. lepas tu aku pi tempat pling best 'ISMAIL GROUP'..shoping...heheh. jam 11.30 malam makan..lepas tu tido

Tiada ulasan:

Catat Ulasan