29 November 2010

AKU DIUJI OLEH- NYA

SALAM... aku rasa dh lama gak aku tak menulis.. bukan tak ada story best cuma masa aku terlalu terhad.. sebenarnya banyak aku nak tulis.. tentan aku pi johor perkahwinan member opis .. jalan-jalan kat tangkak n banyak lagi la... cuma malam ni hati ku terpanggil untuk menulis apa yg ku rasa...

Aku diuji oleh-NYA.. walau pun ujian yg diberi hanya sebesar zarah tapi terlalu berat bagi aku. Aku hanyalah insan biasa. yang tahu ketawa dan menagis, yang ada perasaan gembira dan sedih, yang tahu menilai di mana sayang n cinta. Aku tahu aku perlukan kan seseorg untuk aku luahkan apa yg kurasa. krn pada masa ini air mata ku mudah sangat nak mengalir. mungkin aku dh tak tahan nak simpan di dlm hati ini..

YA ALLAH ..berikan la aku cara bagaimana aku nak hilangkan rasa sedih,kecewa,marah, geram n benci di dlam hati ini. berikanlah aku seseorg yg boleh mendengar rintihan hamba-mu yang lemah ini.. YA ALLAH. kenapa di saat hati ini berbunga cinta KO HILANGKAN KEPERCAYAAN YANG AKU BERIKAN.............

Andai suatu hari nanti, ' kamu' terbaca blog ini... aku mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki krn pada masa ini hanya blog ini yg boleh membuat kan hati aku reda seketika...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan