19 April 2010

selamat tinggal Achik Spinnn

aku saje je buat tajuk tu... ialah hari ni terasa nak menulis pulak..banyak nak cerita. lepas aje aqil keluar hospital hari tu, aku pulak sambut demam.tak sempat aku nak sihat hubby aku pulak sambut...isk..lepas sorang-sorang kena.. hubby aku tk baik lagi terus along aku pulak sambut hehhehe.. along aku tu terperanjat...

semasa kejadian tu berlaku..along aku salah seorang dari meraka yg menolong arwah ngan kawan dia..alah amri mohd tamin tu la....kira aku selute juga kat diorang ni ialah kalau tidak bila kereta arwah achik spin tu meletup mesti mereka terbakar tapi nasib baik meraka dah dibawa jauh dari tempat kejadian..

takziah kat keluarga achik spin...n Al-Fatiha kepada arwah...semoga roh nye berada bersama-sama ngan org beriman..amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan