01 April 2010

hatti sakit

hati aku sakit sangat...sakit yg teramat sakit... apa yg berlaku semua ni membuatkan aku bertambah benci dengan mereka... gashklSFKLBSSKL B KUDGFJH FKJSDGH WOEUI TYGIFHIUAGJSD VJHSDGJSDAFIUWQRWRKSJABSJBFIUafhQFHWKJJS....YA ALLAHHH , aku tak tahu macam mana nak hilangkan rasa sakit hati ini... kalau perkara berkaitan dgn ibu bapa aku, memang aku sensetif...rasanya hari ni macam2x perkara berlaku...ialah aku tahu bapa aku ni jenis macam mana tapi kenapa la si polan yang pandang bercakap ni nak suruh bapak aku juga yg buat kerja... bila benda tu lewat nak marah2x... akhirnya mak minahh ni dah dapat tahu.... akhirnya minah ni juga yg dok risau..akhirnya minah ni juga yg jatuh bilik air krn dok pikirkan perangai si lelaki ni yg tak pernah berubah dari dulu hingga kini.... aku pun tak tahu la bila si lelaki ni nak berubah...agaknye dia nak tunggu si minah ni dah tak ada baru dia puas hati kot.... ... aku tak nak la jadi spt si tanggang yg tak mengaku ibunye, aku tak nak la jadi jebat yg derhaka kepada raja, aku tak nak jadi kacang lupakan kulit, aku tak nak jadi mcm anjing ngan bayang2x, aku tak nak jadi spt serigala menyalak kat atas bukit, aku tak nak jadi maacam tu,macam ni..............aghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhsakit nye hati aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan